dinsdag 25 augustus 2015

Belonen... met rood!

Het nieuwe schooljaar is weer in zicht...
Een drukke periode voor mij.
Voorbereidingen treffen, klas in orde maken, kopiƫren, plastificeren...
Dit jaar heb ik na lange tijd terug een eigen klas, fulltime.
Wat heb ik daar naar uitgekeken!
Een derde leerjaar, een tof jaar met veel uitdagingen.
Zo moest ik ook wat nieuws bedenken om te belonen.
De kinderen vinden de kleur rood zo een nare kleur, omdat het de verbeter kleur is.
Nu heb ik dit jaar gekozen om met rood te werken in mijn klas.
Rood moet niet altijd negatief zijn.
Ik heb rode kastjes, rode accenten, gecombineerd met zwart en wit.
Ik vind het best wel stoer!

Ook maakte ik beloningskaartjes in dezelfde stijl.

Wat vinden jullie ervan?
Kan het ermee door?
De rode kaartjes zelf worden ook spaarpunten.
Hebben ze 10 punten krijgen ze een beloningskaartje.
Zo ik ga nog wat verder werken... Deadline in zicht

Groetjes,
Cindy