donderdag 6 december 2012

Bijna 100 volgers!!! :)

Share , like en comment! :)
Bij 100 vlgers verloot ik een gevulde scrapbox met scrappapier benodigdheden, bloemen en stempels twv €75.00.
Wat moet je doen?
1. word lid, volger van deze blog.(indien je dit al bent, kan je overgaan naar stap 2)
2. maak wat reclame op je club, blog, site, facebook,... Spoor mensen aan om ook lid te worden van de blog.
3. noteer hieronder je naam en de link naar je site waar je reclame maakte.
Van zodra we 100 volgers hebben, verloot ik het pakket onder degenen die met de 3 voorwaarden in orde zijn.
Inhoud kan iets anders zijn: papier, stempels, glitters, mallen twv €75

SUCCES!
Cindy

3 opmerkingen:

Renate zei

Dát is een leuke candy, Cindy. Ik doe graag mee!! Volger was ik al, aan de andere voorwaarden voldoe ik nu.

Groetjes, Renate
http://renateskaarten.blogspot.nl/

jacky zei

heb nogmaals op facebook geplaatst.
prettig weekend.

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Ben net volger geworden. Doe graag mee, hoor.

grtjs
Claudia