maandag 6 augustus 2012

CANDY 150 volgers

Als we de 150 volgers halen geef ik een mooie die van Memorybox weg...
Ideaal voor je kerstkaartjes! ;)
Wat moet je doen om hem je toe te eigenen?
1. Word volger van onze blog.
2. Post de candy zichtbaar op je eigen blog en/of facebookpagina.
3. post hieronder een link met jouw doorverwijzing.
4. Noteer waarom je hem graag zou willen hebben.
Bij 150 volgers loot ik de die uit onder degenen die met alle voorwaarden in orde zijn!
Vind je het leuk? Doe dan mee.
O ja, ben je al volger? Dan moet je gewoon vanaf stapje 2. meedoen.... :)
Liefs Cindy

14 opmerkingen:

Annette van Aarssen zei

Hoi Cindy,
Wat een mooie Candy geef je weg. Daar wil ik graag een kansje op wagen. Waarom ik hem zo graag wil hebben, hij is super mooi en je kunt er zo veel mee. Heb het kaartje al in mijn hoofd :-] Ben dus al helemaal hyper van deze Die. Hopelijk win ik hem.....
Lieve groetjes Annette.

Annette van Aarssen zei

Dit is mijn link....mr. Linky staat er helaas niet bij, dus doe ik het zo als dat van jouw mag. http://creanetje.blogspot.nl/

Anreda zei

Hoi,

Wauw...ik wil heel graag mee doen,
wat kun je hier mooie kaarten/scrap layouts/decoratie/doosjes etc.... mee versieren.

Wat het gaat worden van deze mogelijkheden is nog niet helemaal zeker, echter er zullen wel menu kaartjes van gemaakt worden. Tja, ik ben dit jaar aan de beurt...hihihi...

Heb er nu al helemaal zin in, kom maar op met de kerst *lol*

Hij staat in ijn sidebar, zie http://www.anreda.blogspot.nl/

Groetjes, Anreda

Johanna Visser zei

Hoi Cindy,

Wat een prachtige mal is het toch. Ik vind de mallen super gaaf alleen ook erg kostbaar. Heb helaas maar een beperkt hobbybudget, dus voor een mal erbij wordt het hard sparen. Je kan er prachtige kaarten mee maken. Bedankt voor de kans op deze mooie prijs.

http://johannascreaties.blogspot.com

Liefs Johanna

Yvonne B zei

Hoi Cindy,

Net als mijn voorgangers wil ik graag meedoen met deze candy.
Een memoriebox voor mijn kerstkaarten zo kan ik de leukste kaarten bewaren zonder dat ze beschadigd raken.
Ik wil graag een kansje wagen, zet daarom ook je candy in mijn sidebar

Grtz Yvonne

jolanda zei

Prachtige candy, wil graag een kansje wagen

anneke's creaties zei

woh wat een gave candy, ik wil graag hier aan meedoen,
ben ook gelijk volger geworden van je leuke blog en zal een link in mijn sitebar zetten,

waarom ik deze mal zou willen winnen,
gewoon omdat de mallen van memorybox zo fijntjes zijn uitgewerkt en daardoor hele mooie stansjes krijgt,

heel erg bedankt voor deze schitterende kans.

groetjes anneke

http://hobbydoos-anneke.blogspot.nl/

Renate zei

Hoi Cindy, wat een supergave mal!!
Die zou ik graag winnen, ik ben al met de kerstkaarten bezig!

Groetjes, Renate
http://www.renateskaarten.blogspot.nl/

Ltc- creativity -lieselotte zei

Wat een leuke blog heb je !
Ik wil graag met de candy meedoen omdat het een prachtige mal is waar je veel kanten mee uitkan !

Oh ik hoop dat ik win :-)

mijn website: www.ltc-creativity.tk (staat onder titeltje candy's

Joke sk zei

Hallo Cindy,
Wat een mooie blog.
Fijn dat ik hier ook iets van Shadowpaint vind en met een leuk idee.

Nu heb ik nog een vraagje.
In het pakketje wat ik gekregen heb zit ook zwarte contourpaint.
Waarvoor gebruikje het, Ik heb ook liner.
Wat is eigen het verschil?

Ik heb er al lang naar gezocht maar geen antwoord gevonden.
Kun je me misschien helpen?
Groetjes,
joke sk
jokesk@live.nl

Joke sk zei

Hallo Cindy,

Omdat ik jou Blog echt top vindt en veel mooie technieken en ideeën er kan opdoen heb ik een link van uw blog in mijn faceboek gezet.
Bij de link kunnen de bezoekers lezen waarom het de moeite is om naar uw blog te gaan.
https://www.facebook.com/appcenter#!/jokekoornstra

Stempelacademie met Cindy zei

Dag Joke,
De liner (wit) dient om de tekening te tekenen en daarna in te kleuren met de shadowpaint. Ze dienen als een soort dammetje zodat de kleuren niet in elkaar zouden overlopen. Als de tekening gedroogd is kan je de liner wegdoen. Nu kan je de lijnen nonchalant overtrekken met de zwarte contourpaint.
Dit geeft een heel leuk effect.
Hopelijk is het een beetje duidelijk.
Cindy

sammiej zei

whooohooo

wat een geweldige candy!
supergaaf! ik ben gek op de memorybox mallen helaas heb ik er nog geen 1!
ik mag er af en toe eens 1 lenen van mn beste vriendin mja dat moet maar net kunnen,.. super lief van haar dat wel!

heel erg bedankt voor deze kans!!!

hij staat aan de rechter zijkant!

kiss sammiej

Carola zei

Mooie candy geef je weg. Deze mal is supermooi, en niet alleen voor de kerst te gebruiken, daarom waag ik graag een gokje. Memory box-mallen zijn super om mee te werken.
Bedankt voor deze kans en ik hoop dat je snel de 150 volgers hebt bereikt.
Groetjes Carola