donderdag 25 augustus 2011

Doe het zelf Kerstkaartenbox


Ik was gisteren bij Happy hobby en wat hebben ze weer veel nieuws: snijmallen, stempels noem maar op en ook enkele leuke doe-het-zelf (en snel) kaartenpakketten. Er viel er eentje van papermania in mijn mandje en kijk eens wat voor leuke kerstkaarten het geworden zijn. Met deze doos maak je 20 kerstkaartjes, alle toebehoren zitten erbij behalve natuurlijk je gereedschap en lijm. De hotfixsteentjes heb ik wel uit mijn eigen voorraad genomen omdat degene die erbij zitten met lijm moeten worden opgeplakt en ik had even geen zin in geklieder :) en het moest vooral snel gaan... En voor de prijs moet je het echt niet laten, een echte renprijs! Dus groetjes en tot de volgende keer enne : rennen maar zou ik zeggen! ;)

1 opmerking:

Stempelacademie met Cindy zei

Ze zijn superleuk geworden! 20 kaarten voor €4.95