woensdag 13 juli 2011

Pixelhobby

Je kan er niet naast kijken wanneer je in het winkeltje van Cindy binnenstapt: een rek vol met gekleurde pixelmatjes van pixelhobby. Ik heb altijd gezworen dat ik daar niet mee ging beginnen, niks voor mij :) Ik heb al genoeg aan het scrappen en kaarten maken als ik daar dan al aan toe mag komen. Toch was ik vorige week weer bij Happy Hobby en de zoon des huizes was een sleutelhanger aan het pixelen. Hmm, zag er aardig uit! Misschien ook nog iets voor mijn kinderen. (7 en 4 jaar oud) Ik liet hen elk wat kleuren kiezen en kocht hen allebei een sleutelhanger, verder nog een foldertje meegenomen en thuis de kinderen aan de gang geholpen en op internet gaan kijken. http://www.pixelhobby.com/ Al gauw wat patronen opgezocht en dezelfde avond nog stond ik terug bij Cindy voor nog wat spulletjes. :) Inmiddels zijn we hier dus met 3 man aan het pixelen geslagen. De jongste heeft al 2 sleutelhangers af, de oudste heeft zijn eerste af, de 2de half en is met een basisplaatje bezig en de mama heeft bijna 2 basisplaten af. Straks nog even langs Cindy want de pixels vliegen er hier door en zodra alles klaar is zien jullie hier de resultaten. Nu het buiten wat minder aangenaam vertoeven is is dit misschien het ideale moment om je kinderen en/of jezelf aan het pixelen te zetten maar let op het is zeer verslavend!

1 opmerking:

Stempelacademie met Cindy zei

ja en we zijn begonnen met all-in pakketten, dus kom dat zien, kom dat zien...hahahahhahah :)